torstai 3. marraskuuta 2016

Tuunattu retrovalaisin

Joko lamput alkaa kyllästyttää? Toivottavasti ei, sillä haluan näyttää teille vielä yhden retrovalaisimen, joka meille kotiutui


Tämä valaisin löytyi mummuni varastosta ja on kotimaisen Livalin valmistama. Valaisin on 70-luvulta. Alkuperäinen väri tässäkin valaisimessa oli tumman ruskea. Olisin halunnut valaisimesta messingin värisen, mutta messingin värinen spray-maali osoittautui mahdottomaksi löytää, joten maalasin tämänkin valaisimen mattamustalla spray-maalilla.


Lupaan, että seuraava postaus on jotain muuta kuin lamppuja. Vaikka vielä yksi retrovalaisin olisi kyllä varastossa odottelemassa tuunausta :)

14 kommenttia:

  1. Kiva tuunaus! Mulla olis noita retrolamppuja myös vaikka kuinka, kivan värisiä en raaski maalata, mut yhden ruskean voisin kyllä harkita... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon bongannutkin sun kuvista näitä lamppuja :)

      Poista
  2. Kaunis! Muistan tuollaisen lampun lapsuudestani, täytyykin kysäistä vanhemmilta, onko vielä tallessa!

    VastaaPoista
  3. Tosi kivalta näyttää mustana tämä valaisin <3
    Ihanaa torstaita!

    VastaaPoista
  4. Ihana lamppu!minulla oli juuri tuollainen kirjoituspöydällä punaisena 70-luvulla!.)
    T.Arja

    VastaaPoista
  5. Hyvä idea ja kauniskin . Sopii nykykotiin hyvin.
    On se hyvä, kun on tuollasia ihmisiä,joilla on ideoita.
    Itse on tullu heivattua roskiin kaikennäköstä retroa.
    Pari 70 lasista luvun ruskeaa kääntövaasi-kynttilänjalkaa joita olen harmitellut
    vieläkin.
    >Leena



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minunkin vanhemmat on heittänyt paljon retrojuttuja pois, harmittaa. Mutta onneksi jostain aina jotain löytyy :)

      Poista
  6. Kaunis lamppu :) Retrovalaisimet ovat ihania ja juurikin tuollain hyvin tuunattuna sopivat teidän kotiin upeasti :)

    VastaaPoista
  7. Minä haikailen tämmöisen keltaisen lattiamallin perään, eiköhän se vielä kävele vastaan. :) Vinkiksi tulevaisuutta varten että itse olen ostanut Biltemasta messingin väristä sprayta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lattiamallista minäkin vielä haikailen :) Löysin bilteman nettisivuilta vain kullanväristä sprayta, mutta täytyy käydä ehdottomasti paikan päällä kysymässä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...