lauantai 5. marraskuuta 2016

Joko saa aloittaa jouluhypetyksen?

Nyt löytyi niin ihanat pakettikortit, että on ihan pakko näyttää ne teille jo, vaikka vielä ei joululahjojen paketoimiskausi varsinaisesti olekaan. Pakettikortit ovat Blawhi Graphicsin valikoimista ja kortteja löytyy useita erilaisia. Blawhi Graphicsin takanahan on Deko 133 -blogin ihana Kristiina. 


Bongasin nämä ihanuudet Mansen blogikirppiksellä, missä Kristiina oli myymässä Blawhi Graphicsin tuotteitaan. Olin menossa tekemään kauppoja hänen kanssaan, mutta ihana Kristiina halusikin antaa näitä ihanuuksia minulle. Kiitos Kristiina!
 
Blawhi Graphicsilta löytyy paljon muitakin kivoja paperituotteita kuten myös kuvissa näkyvät to do listat. Listat ovat kaksipuoleisia ja niin kauniita, että hennooko niitä käyttää ollenkaan. Kannattaa käydä katsomassa myös kuinka ihania joulukortteja ja joulukalentereita Kristiina on tehnyt. 


Mukavaa viikonloppua!

*Blawhi Graphicsin tuotteet saatu.

17 kommenttia:

  1. Nuo on niin upeita! Kristiina on kyllä taitava!

    VastaaPoista
  2. Oi kuinka kauniita 💗 todellakin saa jo aloittaa jouluhypetyksen, minä ainankin rakastan joulua ja aloitan siihen valmistumisen ajoissa 😊

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Ja totta, Kristiinan kortit on ihania.

      Poista
  3. Kyllä minä ainakin jo pienesti hypetän joulua :)

    VastaaPoista
  4. Tyylikkäät! Minä olen jo ihan joulunsuunnittelufiiliksissä 😊

    VastaaPoista
  5. Todella kivan näköisiä! 😍 Jouluryhmästä tänne päädyinkin eli kyllä tässä jo joulua pikku hiljaa laitetaan. 😊

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...