keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Kirppislöytö

Kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät tahdo löytää  kirppiksiltä ikinä mitään. Mansen blogikirppikset ovat kuitenkin olleet poikkeuksia. Vuosi sitten löysin retrovalaisimen Sateenkaaria ja Serpentiiniä -blogin Lauran pöydästä, samoin tapahtui nyt. En kuitenkaan esittele valaisinta vielä, sillä tarkoitus on vähän tuunata sitä.


Sen sijaan näytän teille toisen Call It Home -blogin Katin pöydästä tekemistäni löydöistä. Bloomingvillen kaunis vihreä kukkaruukku ei jättänyt minua rauhaan, vaikka vihreä ei minun värini olekaan. Jokin siinä kuitenkin viehätti ja onneksi ehdin napata sen itselleni, sillä ruukulla oli muitakin havittelijoita. 


Terkkuja siis Katille, ruukku on kotiutunut hyvin.

10 kommenttia:

  1. Minäkään en löydä koskaan kirppareilta mitään.. paitsi kirjoja lomamatkoille :D.

    VastaaPoista
  2. Katilla onkin kodissaan kaikkea ihanaa!
    Upeasti ruukku näyttää sopivan myös teille, loisto ostos siis.

    VastaaPoista
  3. Aivan super ihana ruukku! Ja Katin kotona on niin kivannäköistä, että en ihmettele jos teit löydön hänen pöydästään. Olen joskus miettinyt, että pitäis tehdä viikonloppureissu Tampereelle ihan vaan ton kirppiksen takia :D

    VastaaPoista
  4. Minä olen ihastunut sammaleen vihreään tänä syksynä,vaikka se ei ole ollutkaan mun lempiväri koskaan.Eilen yritin löytää sohvatyynynpäällisiä,mutta ei oikein löytynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin vihreä on alkanut kiinnostaa täälläkin :)

      Poista
  5. Hassua, minä olen nimittäin juuri sellainen, joka AINA haluaa löytää kirppiksiltä jotain ;) Kiitos kivasta jutusta :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...