torstai 28. huhtikuuta 2016

Miten mies sisustaisi?

Eräässä facebookin sisustusaiheisessa ryhmässä on käyty keskustelua siitä, viihtyvätkö miehet vaimojensa sisustamassa kodissa. Voiko mies oikeasti tykätä valkoisesta, pelkistetystä ja modernista kodista? Eikö se ole miehen mielestä kliininen?



Päätin ottaa asiasta selvää ja kysyä suoraan mieheltäni mitä mieltä hän on. Seuraavassa minun ja mieheni käymä keskustelu:

Minä: Pitäis taas vähän kysellä sulta kysymyksiä blogia varten?

Mies: jaa.

Minä: Viihdytkö täällä meidän kotona?

Mies: viihdyn

Minä: Haluaisitko, että täällä olisi enemmän värejä?

Mies: en.

Minä: Onko täällä liian valkoista?

Mies: ei.

Minä: Miten itse sisustaisit, jos saisit päättää ihan yksin?

Mies: Mahdollisimman halvalla, paitsi olohuoneessa. Siellä olis jumalattoman iso tv ja älytön äänentoistolaitteisto. Sohvakin pitäisi olla sellanen missä mää saan istua. Ei rautajakkaroita, koska mua on kielletty istumasta niissä, ettei ne mene linttaan. 

Minä: niin kun sähän hajotit sen hayn about a chair tuolinkin. (Olen kieltänyt miestä istumasta hayn hee tuoliin.)


Minä: millaset värit olis?

Mies: vaaleeta ja yksinkertasta. Tummat värit hyppii silmille ja ne alkaa sitten v..ttaa. Ja tulee paljon valosampaa. 

Minä: Eli meillä ei ole liian valkoista?

Mies: ei.

Minä: Sä siis viihdyt täällä?

Mies: joo.

30 kommenttia:

  1. :D Tää oli mainio! Pitääkin testata samoja kysymyksiä kotona :).

    VastaaPoista
  2. Mahtava postaus! Taidanpa kysellä meilläkin näitä :)

    VastaaPoista
  3. hih, olipas hauska. tuli selväks, että viihtyy. mullekin sanottiin viimeks, että jos rakennettais koti niin hän ei välittäis sisustuksesta yhtään ja perään totes, että sun koti on kyllä hyvin viihtyisä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niin mäkin olin ymmärtävinäni että viihtyy :D

      Poista
  4. Hih:), olipa mainio. Meillä mies osallistuu isoihin linjoihin ja onneksi meidän maku on yhteinen eli se valkoinen ja moderni ;).

    VastaaPoista
  5. Hauska postaus 😄 Enemmän voisi ihmetellä hörselöisiä ja vaaleanpunaisia koteja, kuinka sellaisessa mies viihtyy, vaikka varmasti ovat omassa genressään kauniita .

    VastaaPoista
  6. Tää oli hauska! Uskoisin, että meilläkin mies kyllä viihtyy, mutta pitääpä vielä kysäistä :-D

    VastaaPoista
  7. Meillä tuo olohuonehomma kuulostais aikas samalta. Nyt on jo 55" tv, mutta varmaan se voisi olla vielä isompi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ihme, että se tv on niin kiinnostava. Jos multa kysyttäis, meillä ei olis tv:tä olohuoneessa ollenkaan :)

      Poista
  8. Voi hauska! Mun mies kyllä kaipailee värejä meille, mutta on myöntänyt, että viihtyy. :)

    VastaaPoista
  9. Hyvä postaus! Täytyykin kysästä omalta mieheltä.

    VastaaPoista
  10. Nonni, siinä se kuultiin! Kyllä me sisustajanaisetkin sen verran armailtamme kysytään, ettei toinen sentään itselleen vastenmielisessä mökissä asu! :D

    VastaaPoista
  11. Ha ha - tää sai hymyn huulille. Ei sovi vaan olettaa, pitää kysyä!

    VastaaPoista
  12. Hahaa :D Tämä oli hyvä!

    Välillä tenttaan itsekin miestä erinäisistä ratkaisuista, mutta ihme kyllä meillä on vaan niin sama maku, ettei sisustuksesta tarvitse kiistellä. Rakennusaikanakin ainoa tinka tuli kiukaasta! Enkä edes muista miksi tingattiin...olisko ollut kuolemanväsy siinä loppuvaiheessa tai jotain ?!

    Kivaa uutta viikkoa Johanna <3

    VastaaPoista
  13. Hui apua!!! Miten tuo hayn tuoli hajos??? Meillä työhuoneessa työtuolina ja nitkuu vähän...eikö nää kestä miehen painoa? Pystyykö korjaamaan jos hajoaa? Kamala, kun rupes ihan hirvittään oman tuolin puolesta. Voikohan tästä noita ruuveja kiristellä, olisko tukevampi? KIITOS JOS VIITSIT VASTATA!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti oli pikkuhiljaa alkanut antaan periksi. Tosin isännällä kyllä painoakin on, mutta en anna sen enää istua noilla tuoleilla. Sain uuden tuolin rikki menneen tilalle. Ei kuulemma ollut ennen tullut rikkinäisiä vastaan. Kyllä meillä nämä molemmat nitkuu, että vähän epäilyttää onko nämä niin kestäviä. Eipä siellä näytä ruuveja olevan noissa kohdissa mistä rikki meni. Ainoastaan jalat on ruuveilla tuoliosassa kiinni.

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta! Joo, kyllähän noiden pitäis kestää normaalia käyttöä. Pidetään peukkuja että tuo nitkunta ei enteile mitään... Mukavaa kesää!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...