lauantai 30. tammikuuta 2016

Olohuoneen uusi pieni ihanuus

Olen jo jonkin aikaa ihastellut Nur Design Studion teräksisiä tarjottimia ja yrittänyt vastustaa kiusausta. Asiaa ei auttanut yhtään, että insta tulvii mitä ihanampia kuvia tarjottimista. Sortuminenhan siinä sitten kävi. Hennon roosanvärinen tarjotin toi heti kevätfiiliksen olohuoneeseen.


Nyt yritän vastustaa houkutusta tilata myös keittiöön ja vessaan omat tarjottimet. Tarjottimiahan löytyy eri väreissä ja eri kokoisina. Ja Nur Designilta löytyy muutakin ihanaa...huoh..

Olen yrittänyt etsiä uusia keväisiä tyynynpäällisiä, joten jos jollakin on vinkata kivoista, kertokaahan ihmeessä.

Nauttikaa viikonlopusta!




Klikkaa itsesi mukaan seuraamaan Koti Aurorassa -blogia myös
 facebookissa // instagramissa // twitterissä // styleroomissa // pinterestissä

22 kommenttia:

  1. Suloinen pikkutarjotin ja aivan ihastuttavan värinen! Mulla kanssa etsinnässä jokin kiva koristetyynynpäällinen (olen yllättänyt itseni, enkä ole piiiiiitkiin aikoihin hankkinut ainuttakaan päällistä, joten nyt on korkea aika:D)

    VastaaPoista
  2. Samoja tarjottimia olen ihastellut ja useampaan otteeseen olen jo verkkokaupassa käynyt, aikeissa ostaa. Vielä en ole kuitenaan ostanut, vaikka mieli tekisi. Mutta, tosiaan keväisen fiiliksen tuo tarjotin tekee. Hieno!

    VastaaPoista
  3. Mä oon katsellut kanssa noita nur:n jutskii ja ovat aivan ihania!!!!! Kauniin värin valitsit!

    VastaaPoista
  4. Todella ihana värisävy. Kummasti sitä alkaa kaivata keväisiä juttuja heti kun jouluun saa välimatkaa :) Kivaa viikkoa Johanna ♥

    VastaaPoista
  5. No nyt sama kuume tarttui tännekin, haluan tuommoisen ihanuuden! :)

    VastaaPoista
  6. Sä toteutit sen hankinnan, jota olen kauan ihastellut. Aivan upea. Hitsiläinen, kyllä munkin on pakko tuo hommata, kun se on vaan niin upea. Kivaa keskiviikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jani. Tuo on kyllä niin söpö :) Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  7. Tyynynpäälliset myös mielessä. Ajattelin jotain keväisen harmaita (!?), ja joukkoon vihreää. Kiva tarjotin tosiaan. Pikkujutuilla saa uuden tunnelman, näin se vaan on:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin nyt sitten hm:stä roosan ja sellasen vihertävän tyynynpäällisen :)

      Poista
  8. Kaunis tarjotin ja niin ihana väri :) Mutta katseeni kiinnittyi oitis tuohon Peace tyynyyn, ihana<3

    VastaaPoista
  9. Ihana tarjotin ja mikä herkku väri.
    Mukavaa viikonloppua Johanna <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...