keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Vielä kerran

Vielä kerran tulevan sunnuntain blogikirppiksestä. Kirppis järjestetään upeassa Galleria Bertelissä Finlaysonin alueella Tampereella klo. 11-14. Myös minä olen mukana monen muun upean bloggarin kanssa. Täältä löytyy lisätietoa tapahtumasta.

kuva: Suvi/Retromoderni

Minulla on myynnissä mm. julisteita, itse tehtyjä betonitimantteja ja paljon paljon muuta.


Tervetuloa mukaan!





Voit seurata Koti Aurorassa -blogia myös
 facebookissa // instagramissa // twitterissä // styleroomissa // pinterestissä

7 kommenttia:

  1. Dääm...niin kaukana :( Ihania timantteja!

    VastaaPoista
  2. Vilkasta myyntipäivää! Ihanat puitteet teillä, rakastan
    vanhoja tehdasmiljöitä.

    VastaaPoista
  3. Hauskaa kirppispäivää ja kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  4. Saas nähdä käykö tällä blogikirpparilla niin, että mä oon sun pöydällä ostoksilla :D

    Kohta nähdään!

    VastaaPoista
  5. Harmittaa kyllä niin paljon etten päässyt matkaan, toivottavasti päivä oli loistava ja teillä oli mukavaa! Tuon yhden julisteen olisin heti ostanut tytön huoneeseen. Voih... Ihanaa iltaa teille <3

    VastaaPoista
  6. Harmi kun en päässyt kipeyden takia mukaan - olisi ollut niin kiva nähdä teitä ja shoppailla :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...