sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Vaalean puun viehätys

Mikä siinä on että vaalea puu viehättää niin kovasti? Olen ihaillut ja kuolannut netistä Verso Designin tuotteita, erityisesti Koppa-sarjaa. Lopulta annoin periksi ja tilasin keittiöön säilyttimeksi Koppa Tool Boxin. Boxi imee sisäänsä puhelimien ja kameroiden laturit, muistilappuja ja muuta tarpeellista sälää. Koppa sopii myös täydellisesti yhteen Hayn talouspaperitelineen kanssa.


Työhuoneestakin löytyy ripaus vaaleaa puuta puuhelmien ja Lumi-kynttilöiden pärepakkausten muodossa. Olen ennenkin hehkuttanut noita pieniä pärekoreja, joihin Lumin kynttilät pakataan. Ne on niin monikäyttöisiä, säilytyksestä kattaukseen. Kalenteri on Riiken mallistosta ja hayn laatikot kannoin kotiini Siljalta.


Minulla alkaa huomenna viimeinen kesälomaviikko ja muutama diy -projekti olisi kesken. Pitääkin panna hihat heilumaan, että saa ne valmiiksi.


Voit seurata Koti Aurorassa -blogia myös

28 kommenttia:

  1. Kauniita. Vaaleapuu on kyllä ihana ja ajaton.
    Mukavaa viikkoa.

    VastaaPoista
  2. Vaalea puu on kyllä kaunista. Ihana tuo koppa tool box.

    VastaaPoista
  3. Tuo koppa on kyllä nätti. Puu materiaalina on kyllä ihanaa ♡

    VastaaPoista
  4. Oi, sievä kapistus tuo koppa :) Olen haaveillut sitä meidän kodinhoitohuoneeseen!

    Mukavaa uutta viikkoa <3

    VastaaPoista
  5. Kauniita ovat, diy-projektejasi odotellen :)

    VastaaPoista
  6. Ah, mä olen myös miettinyt tuota koppaa, mutta minulla ei oikein ole paikkaa sille!! Se on niin kaunis!

    VastaaPoista
  7. Vaalea puu on vain niin kaunista =) Mukavaa nähdä ja kuulla mitäs kivaa olet taas keksinyt =)

    VastaaPoista
  8. Noita Verson tuotteita minäkin olen kuolannut vaan en vielä sortunut - edelleen jatkuu ostolakko niin kauan, että tavaraa on tästä huushollista saatu kiertoon.
    Mutta pakko myöntää - tuo vakka on ihanuus <3
    Kivaa uutta viikkoa, Johanna!

    VastaaPoista
  9. Voi mitä ihanuuksia! Juuri eilen mietin että haluaisin keittiöön kauniimman talouspaperitelineen, samoin laturikaaos tympii... Tuoksukynttilöihinkin olen ihan hulluna, Lumia en olekaan vielä testannut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumin kynttilät on ihania, kirjoittelinkin niistä tuossa vähän aikaisemmin.

      Poista
  10. Onpa nätti tuo tool box, pitääpä käydä kurkkaamassa. Niin ärsyttää keittiön tasolla kertyvä pikku sälä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se just ärsytti täälläkin, oli pakko saada niille tuo ihana koppa :)

      Poista
  11. Kauniita, vaalea puu on kyllä niin kaunista! Ja saa helposti sit lämpöä sisustukseen.

    VastaaPoista
  12. Vaalea puu on täälläkin melko kovassa huudossa, tykkään niin kovin!

    VastaaPoista
  13. Hei, samaa verson boxia olen itsekin katsellut, jospas nyt vaan hankkisi moisen ihastuksen :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...