torstai 14. toukokuuta 2015

Kaunis viherseinä

Keittiön seinämme on kaipaillut piristystä ja sitä saatiin Kekkilän viherseinällä. Olen ihastellut Kekkilän viherseinäelemettejä ja suunnitellut niitä meille, joten arvaatte varmaan kuinka iloinen olen, kun sain blogiyhteistyön merkeissä kyseisen viherseinän omakseni Kekkilältä. Viherseinäpakkaukseen kuuluu kolme seinälle kiinnitettävää ruukkupidikettä joista voi sommitella oman näköisen kokonaisuuden. Hankkimalla useamman pakkauksen saa isomman viherseinän. 


Kekkilän on tosi paljon kivoja tuotteita minun makuuni, varsinkin heidän koti & piha tuote kategoriassa. 

Täällä sataa vettä ihan kunnolla, joten pihahommiin ei taida tänään päästä. Siitä huolimatta mukavaa helatorstaita kaikille!

22 kommenttia:

  1. Kivan näköinen viherseinä. Kyllä tuo vihreä antaa omanlaistansa pirteyttä koteihin.

    VastaaPoista
  2. Ompas soma, tästä vinkkiä tyttärelleni, samanmoista haeskellut :)

    VastaaPoista
  3. Täytyy kyllä sanoa, että niin on sinun näköinen viherseinä. Kauniilta näyttää, tykkään kovasti.
    Hyvää helatorstaita.

    VastaaPoista
  4. Mukavan pirteä seinä, itsekin olen katsellut ko. tuotteita :). Niin kaunis keittiö muutenkin!

    VastaaPoista
  5. Hyvältä näyttää! Itsekkin olen miettinyt noita, mutta itsellä ei ole seinäpaikkaa niille sisällä. Ulos voisi kyllä aatella, jos saisi aitaelementin pihalle tänä kesänä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen miettinyt näitä uloskin ihan seinään kiinni, näyttäisi varmaan hyvältä.

      Poista
  6. Tosi hauskan näköinen viherseinä <3 Mulla se ois varmaan ruskea seinä, kun tapan kaikki kukat ;D

    VastaaPoista
  7. Tuohan olisi kätevä yrttiseinäksi keittiöön! :) Kivan näköinen :)

    VastaaPoista
  8. Onpa kivannäköinen viherseinä! Ja todella, kuten Miina tuossa edellä sanoi, olisi kyllä niin kiva idis laittaa keittiöön yrteille :) hmm..täytyyköhän sitä ruveta tuumasta toimeen :)

    VastaaPoista
  9. Tosi kivasti tuo eloa valkoiseen seinään! Plussaa se, että tarvittaessa seinää ja paikkaa voi ilmeisesti helposti vaihdella, samoin kuin kasveja, jolloin saa vaihtelua tarpeen mukaan. Hyvä idea ja kaunis toteutus! Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  10. Kasvit piristää kesää kohti mentäessä. Pirteältä ja elävältä näyttää! - M -

    VastaaPoista
  11. Oi miten kivat !! :)

    Mä olen suunnitellut meille jotain vastaavaa uuteen kotiin. Tilaa on siellä niin vähän, että haluaisin laittaa nuo muutaman viherkasvin seinälle, etteivät vielä laskutilaa muualla.

    VastaaPoista
  12. Oon ihaillut noita seinätelineitä jo jonkun aikaa. Tosi kivoilta näyttävät ja hyvän paikan löysit niille :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...