lauantai 18. lokakuuta 2014

Räsymattokynttilät ja arvonnan voittaja

Eilen bongasin Diagnoosi sisustusmania blogista ohjeen ihaniin räsymattokynttilöihin ja tänään kokeilin tehdä niitä itse. Ohje kynttilöihin löytyy Marian blogista. En malttanut tehdä korkeita kynttilöitä, sen verran hidasta puuhaa oli, mutta kivat tuli näistä pienemmistäkin. Ja mikä parasta, näihin saa käytettyä kaikki vanhat jemmassa olevat kynttilät ja kynttilänpätkät.


1-vuotissynttäriarvonnassa onni suosi Nuapurissa blogin Marua. Onnea Marulle, olet saanut sähköpostia!

Tunnelmallista lauantai-iltaa!

18 kommenttia:

  1. Tulipa kivat kynttilät, sinisävyinen sopisi meillekkin. Pitääpä laittaa tämä idea muistiin :D

    VastaaPoista
  2. Siisi ihan mahtavaa! Kerrankin minä voitan jotakin! Viltti tulee todellakin tarpeeseen. <3 Laitan sulle s-postia pian. :)

    VastaaPoista
  3. Kauniita!! Sopisivat ihanasti myös jouluiseen sisustukseen!! Oikein mukavaa sunnuntaita sinne <3

    VastaaPoista
  4. Onpa kivat! Mä olen aina viskannut kaikki kynttilän loput pois!! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin minäkin, nyt täytyy laittaa kaikki jemmaan :)

      Poista
  5. Ja edellinen kommentti taisi vahingossa tulla google-profiililla. :)

    VastaaPoista
  6. Noi kynttilät on tosi kivoja :) Itsekin oon ajatellut tekeväni niitä! Mulla on blogissa arvonta, ajattelin vinkata sullekin! http://bytiahenriikka.blogspot.fi/2014/10/syksyn-arvontaa.html

    VastaaPoista
  7. Oi kuinka hienot! Hyvä idea! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...