keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Diy -harmaa hexagon

Samalla kun tein marmoriset hexagonit, tein myös yhden harmaan. Harmaa on leikattu meidän eteisen ylijääneistä isoista 60x60 kokoisista laatoista. Laatan ison koon vuoksi leikkaaminen oli hankalaa, sillä laattaa ei saanut halki käsikäyttöisellä- eikä sähkökäyttöisellä laattaleikkurilla. Leikkasinkin laatan molemmista päistä niin pitkälle kuin pystyi ja pudotin laatan sitten maahan pihalaattojen päälle ja laatta meni aika siististi keskeltä kahtia.


Kirpakkaa keskiviikkoa kaikille, minulla alkoi nyt parin päivän syysloma.

18 kommenttia:

  1. Voi miten kauniit laatat teillä onkaan, kun tuommoisia kuusikulmioita saa aikaiseksi. Ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Silja, tykkään kyllä kovasti tuosta meidän eteisen laatasta :)

      Poista
  2. Todella hienot. Täytyypä kokeilla, kunhan selviän muuttorumbasta. 😃 -Heidi

    VastaaPoista
  3. Ihanan eläbä pinta tossa laatassa ja voi wau noita timantteja ★

    VastaaPoista
  4. Hieno! Niin pinta, väri kuin muoto :) Mukavaa syyslomaa!

    VastaaPoista
  5. Voi kun olisit lähempänä, niin keräisin autotallistamme laattapinon kainalooni ja tulisin oppiisi ;) Rentouttavaa ja leppoisaa syyslomaa! Tällä on yksi lomapäivä ja monen tunnin metsäretki takana ja olen ihan puhki. Raitis ilma tekee tehtävänsä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anu! Mielelläni ottaisin sinut tänne :) Mekin käytiin tänään tyttöjen kanssa retkellä ja samoin, myös minä olen ihan puhki :)

      Poista
  6. Mä tahdon kans mun laatoista tuollaisia :) Taidanpa viikonloppuna kokeilla josko onnistuisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti saat tehtyä :) Minä kävin tänään hakemassa biltemasta oman laattaleikkurin, ei tarvitse lainaleikkuria käyttää, kun näihin tuli himo. Täytyy tehdä lisää :)

      Poista
  7. ...Tosi nätti! ja nuo timantit, tykkään! Yritin selittää miehelle, mitä meidän ylijäämälaatoista voisi tehdä, mutta eihän se tajunnut. Täytyy näyttää tätä sun tekstiä, jospa se sitten hoksaa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...