maanantai 25. elokuuta 2014

Diy - suolavesisuihke + arvonnan voittaja

Olen käyttänyt hiuksiini idhairin elements-sarjan suolavesisuihketta. Suolavesisuihke on todella hyvää minun ohuille ja pehmeille hiuksille. Suolavesi tuo hiuksiini toivottua karheutta ja toimii muotoilutuotteen tavoin. 

Nyt päätin kokeilla tehdä suolavesisuihketta itse. Helppoa ja todellakin toimii! En tarvitse muita muotoilutuotteita kun suolavettä suihkin hiuksiini.


Suolan ja veden suhde:
1dl keitettyä vettä
1 rkl merisuolaa

Seos suihkepulloon ja on valmista käytettäväksi.

Edit. Arvoin Habitare-lippujen voittajan. Liput voitti H/Kuistinkautta. Voittajalle on laitettu sähköpostia.


Mukavaa maanantaita!

17 kommenttia:

  1. Ihanan simppeli ohje, pitääpä kokeilla. Minulla on paljon tukkaa, mutta se on ohutta ja liukasta, joten tämä voisi auttaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, toivottavasti toimii sinullakin :)

      Poista
  2. Wou. Tätä mun on kans kokeiltava, on meinaan sellainen hiuskriisi meneillään ettei oo tosi :D

    VastaaPoista
  3. Ohhoh! Täytyypä kokeilla. En ole koskaan kokeillut valmistakaan suolavesisuihketta, mutta hiukseni rakastavat meri-ilmaa eli voisi toimia! Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  4. No tota pitää kokeilla. Haluan tosiaan hiuksiini karheutta. Toivottavasti toimii. Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  5. Käytän suolasaippuaa kuivan ihoni pesuun. Olen suunnitellut betoninpalalta näyttävän suolasaippuan, joka valmistetaan käsin Suomessa. Tämä saippua löytyy vain kaupastani. Suolasaippua kuorii kevyesti ja jättää ihon silkkisen pehmeäksi.

    VastaaPoista
  6. Wow. Mitä se tekee hiuksille?? Kuivuuko hiukset??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun hiukset eivät ole ainakaan nyt parin päivän käytön jälkeen kuivuneet. Googlaamalla varmasti löytyy tietoa ja käyttökokemuksia, tätä nimittäin aika moni tuntuu käyttävän.

      Poista
  7. Hei kiitos tästä. Mä en oo ees ajatellut, että tätä voisi tehdä itse. Aina oon ostanut kampaamokaupasta. Tää tulisi todella tarpeeseen. On hiusten kasvatusprojekti menossa ja liian lyhyet/ liukkaat ei meinaa pysyä mitenkään kiinni. Ehdottomasti testattava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laura: kannattaa ehdottomasti testata. Itse olen tosi ihastunut tähän, kun toimii minun hiuksissa niin hyvin!

      Poista
  8. Kiitos vinkistä, tätä täytyykin testata! Hiukseni ovat onnettoman ohuet ja lurut ja muotoilutuotteita kuluu reippaasti. Tämä muotoilutuote ei olisi ainakaan hinnalla tai lisäaineilla (tai lisätyillä tuoksuilla) pilattu :)

    VastaaPoista
  9. Laitatko suolan siihen kuumaan veteen vai jäähtyneeseen? Pakkokokeilla- olen ostanut aina kaupasta ja kallistahan toi on. Nyt aloin googlettaa josko sen vois ite tehdä :)
    Kiitos ohjeesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kuumaan veteen olen laittanut mutta en tiedä onko väliä kumpaan laittaa.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...