lauantai 24. toukokuuta 2014

20 asiaa minusta -haaste

Minulla on ollut niin kiirus viikko, että en ole juurikaan ehtinyt blogia päivittää enkä muiden blogeja lukea. Tämäkin päivä meni pihahommissa kukkia istuttaessa ja istutuslaatikoita tehdessä. Kävin myös katsastamassa Kalajoen loma-asuntomessujen alueen. 

Nyt onkin hyvä hetki vastailla Vaihtelevasti Valkoista blogista saamaani haasteeseen, jossa tulisi kertoa 20 asiaa itsestään. Olen tämän tyylisiä haasteita tehnyt aikaisemminkin, joten toivotaan, että nyt tulee jotain uutta mitä en ole vielä kertonut.


1. Olen ennen inhonnut pihahommia ja kukkien laittoa, mutta olen pikkuhiljaa alkanut nauttimaan siitä.

2. En kerää enkä säilö tavaroita. Jos kyllästyn johonkin laitan sen surutta kiertoon.

3. Rakastan saunomista.

4. Tällä hetkellä silmääni viehättää kaikki betoninen ja rouhea.

5. Olen todella iltauninen. Menen viikolla yleensä nukkumaan jo yhdeksän aikaan, samaan aikaan kuin lapsetkin. 


6. Tykkään istua auton ratissa ja se olenkin minä joka meillä yleensä ajaa. Kaasujalkani on aika painava.

7. Olemme menneet mieheni kanssa salaa naimisiin. Asiasta tiesivät vain ystäväpariskunta, joka oli todistamassa ja pikkuveljeni.

8. Minulla on 11-vuotta nuorempi pikkuveli ja kaksi vuotta vanhempi isoveli.

9. Asun maalla mutta viihdyn myös kaupungissa.

10. Rusketun huonosti ja palan nopeasti.

11. Perjantaisin haen kaupasta aina Pirkka sipsejä ja haribon abc -lakritsikarkkeja ja syön niitä yhtäaikaa, nam.

12. Olen allerginen penisiliinille.


13. Toinen suosikkikarkkini on lauantaipussin autokarkit.

14. Olen tippunut hevosen selästä, jonka seurauksena solisluuni meni neljästä kohdasta kokonaan poikki. 

15. En käytä hajuvettä.

16. Syön punariisiä, jotta kolesteroliarvoni pysyvät alhaalla. Olen saanut laskettua punariisillä kolesteroliarvoni yli seitsemästä vähän päälle neljään. 

17. Syön joka päivä myös aprikoosinsiemeniä niiden terveellisyyden takia. Niiden on tutkittu mm. ehkäisevän syöpää.

18. Käyn Taito Keskipohjanmaan käsityökoulussa, joka kestää 5 viisi vuotta. Viimeinen vuosi alkaa syksyllä.

19. Rakastan olla ongella.

20. Minulla on kaksi tatuointia.

Laitan haasteen eteenpäin Arjen timantteja ja Rakkaudella Rouva M -blogeihin.

Ihanaa lauantai iltaa!


20 kommenttia:

  1. Voi että, kun oli hauska lukea. Punariisi oli ihan uusi tuttavuus minulle. Ja mahtavalta kuulostaa käsityökoulu, teepä siitä ja sen annista joskus postaus! Kivat lauantai-illan jatkot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina. Pistetään korvan taakse :)

      Poista
  2. Hauskoja! Mekin on menty salaa naimisiin, todistajina toimi kaksi maistraatin virkailijaa. Rovaniemellä, keskellä kauneinta Suomen suvea. <3

    VastaaPoista
  3. Salaa naimisiin :) Jotenkin mahtavaa. Kivat faktat, kiitos!

    VastaaPoista
  4. Mä sain vihdoin aloitettua arki-haasteen... Hitaasti, mutta varmasti. ;)
    http://www.imageblackwhite.com/2014/05/haaste-arkielamaa-15.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, kävinkin jo lueskelemassa :)

      Poista
  5. Hei.. ihania uusia juttuja tuli susta esille. Kiva haaste! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos kun toteutit haasteen! <3 Oli tosi mukava lukea ja oppia tuntemaan sinua vähän paremmin :)

    VastaaPoista
  7. Olipas tätä kiva lukea! :)
    Mä oon myös iltauninen, sänky kutsuu arkisin kans ysiltä. Oon myös allerginen penisiliinille ja rakastan käydä ongella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maija: meillähän on paljon yhteistä :)

      Poista
  8. Ooooooh!
    Punariisi, aprikoosin siemenet ja käsityökoulu kuulostivat mielenkiintoisilta.
    Kertoisitko joskus lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sirpa T: laitetaanpa toive korvan taakse :)

      Poista
  9. Tätä oli kyllä kiva lukea! En tiennykään noita punariisistä ja aprikoosin siemenistä! Ja tuo sipsien ja karkkien syönti yhtä aikaa kuulostaa hauskalta :D

    VastaaPoista
  10. Tuli uusia asioita! Näitä on kiva lukea. Kiitos haastamisesta! Saanko vetkutella hiukan vastaamisen kanssa, sillä vastasin juuri viimeviikolla 2 x 11 asiaa minusta ja odottamassa on vielä yksi saman kaltainen haaste :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...