torstai 19. joulukuuta 2013

Joulua kohti

Minulla on tämä päivä vielä töitä ja sitten alkaa joululoma. Lahjat on kaikki ostettuna, muttama vaatii vielä paketointia ja perille toimittamista. Huomenna on tiedossa kodin siivous ja joulukuusen koristelu lasten kanssa. 

Kuvassa olevat betoniset tähtikynttilänjalat löysin Kokkolan Blossomista. 

Minulla on ollut ihan uskomaton onni tässä kuussa erilaissa arvonnoissa ja olen voittanut peräti seitsemässä arvonnassa mm. Muuton joulukalenterissa ja House of Rymin joulukalenterissa. Esittelen myöhemmin kaikki voitot.

 Tähtien taitteluun ohje-video löytyy täältä. Omani taittelin ruskeasta paperipussista.


Mukavaa torstai-päivää.


8 kommenttia:

  1. No ompas ollut hyvä tuuri sinulla, minä en voita ikinä mitään! :D Kivaa, että laitoit tuon taitteluohjeen, tein sen edellisen ohjeen mukaan kuuseen latvatähden, hyvin onnistui! <3 Mukavaa päivää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minna: kiva että ohjeista on ollut apua. Mukavaa päivää sinullekin.

      Poista
  2. Kivalta näyttää tuo asetelma. Ja onpa maino tapa hyödyntää paperipussi :)

    VastaaPoista
  3. Oih kuinka kaunis asetelma <3 Nuo tähdet ovat kyllä upeat!

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Vau, mikä tuuri sulla on ollut! Toivottavasti lotto on vetämässä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnenhippuja: mä isännälle vitsailinkin että pitäiskö mun nyt lotota ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...