maanantai 25. marraskuuta 2013

Pikkukuusi ja DIY-palloja

Olen oikein urakalla innostunut askartelemaan nyt joulukoristeita ja tänään väsäsin palloja. Ohjetta ei ollut, mutta kuvien perusteella sain pallot tehtyä. Tiimarista löytyi kivoja hopean ja kuparin värisiä kartonkeja, joka sopivat näihin palloihin mielestäni hyvin.


Ja pitihän minunkin saada oma pikkukuusi, kun niin monessa blogissa olen niitä ihastellut. Olkoon tämä vaikka blogikuusi. Kävin hakemassa kuusen omasta metsästä takapihalta pilkkopimeässä. Tyttö näytti valoa taskulampulla ja minä sahasin ruostuneella sahalla kuusen poikki.



26 kommenttia:

  1. no onpas söpö kuusi ja pisteet siitä kun jaksat väkertää noita palloja :) olen itse auttamattoman laiska askartelemaan yhtään mitään - kaikkea käsityötä arvostan , mutta ostan hanakasti valmiina - jos vaihtoehto ois, että pitäis itse tehdä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anne: minä olen niin innokas askartelija että ongelmana on, että miten ehtis tehdä kaikki mitä on suunnitellut.

      Poista
  2. mahtava pärekori, niin siis kuusen lisäksi :) Oletko itse maalannut tai tiedätkö millä käsitelty? itselläni ollut samanmoisen korin maalausajatus mielessä...

    VastaaPoista
  3. Anne:kiitos. Sanna: tuo pärekori on muovia, vaikka näyttääkin ihan aidolta ;)

    VastaaPoista
  4. Tosi kauniit pallot olet tehnyt. Voi olla, että nuo ylittäisi minunkin näpertelykynnykseni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saga; nämä oli niin helppoja, että ei muuta kuin väsäämään.

      Poista
  5. Ihana pikkukuusi. Oon kans haaveillut, mutta mies ei oikein lämpene vielä joulujutuille :D

    VastaaPoista
  6. Kauniilta näyttää =) Minäkin olen tässä tovin jo ihastellut blogistelun myötä monenmoisia pikkukuusia. Ehkä sitä pitää itsellekin sellainen hankkia. Kyllä nyt joulututtaa jo niin vimmatusti, että ehkä siitä saisi hieman lohtua suureen odotukseen. =) Minä yleensä himmailen koristeiden kanssa, mutta nyt tekisi mieli jo kovasti joulua laittaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suveliina: on se kumma, että alkaa jouluttaa kun toisten blogeja lukee :)

      Poista
  7. Suloinen pikkukuusi ja hienot pallot :)

    VastaaPoista
  8. Oi, miten kätevä olet käsistäsi, tosi nättejä palloja :)

    VastaaPoista
  9. Tosi kauniita nuo itse tehdyt joulupallot! Ja nuo edellisen postauksen kuuset!

    VastaaPoista
  10. Oi vau! Sulla on tosi kaunis koti ja upeita askarteluja: mäkin haluun ainakin himmelin ja paperikuusia :) Kiitos kun kutsuit kurkistamaan, tulen taatusti jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rööperin Rouva: kiitos. Mä ihan punastun.

      Poista
  11. Onpas kiva kuusi! Pitäisköhän itsekin..
    Ja ihanat koristeet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. La Petite Princesse: Ilman muuta kokeilemaan.

      Poista
  12. Hienoja palloja! Sulla onkin täällä blogissa paljon askarteluvinkkejä, pitääpä selata läpi ja inspiroitua :) Mä ole myös ihastellut noita pikkukuusia, mutta olenkin tyytynyt ihan vaan lehdettömiin oksiin, joihin itseasiassa tänään väkersin huopapallot koristeeksi. Oli todellinen pika-askartelu - huopapallot löytyivät valmiina askarteluliikkeestä, joten liimasin niihin vain lankalenkit ripustamista varten. Tuli ihan kivat, näyttävät ihan lumimarjoilta!

    VastaaPoista
  13. Heii, taisin olla sadas lukijasi ;) onpa kiva blogi!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...