tiistai 5. marraskuuta 2013

4-luokkalaisen huone

Kuten kuvista näkee, 4-luokkalainen on hevoshullu


Tässäkin huoneessa vain yhdellä seinällä on tapetti. Muut seinät on maalattu vaaleanharmaalla. Sängynpäällä on virkkaamani torkkupeitto. Tähtityyny on Hm:ltä ja muut tyynyt on minun tekemiäni. 


Työpöytä ja tuoli on Ikeasta, samoin pöytävalaisin ja kattovalaisin. Ikkunan ympärillä olevat koristevalot olen tehnyt pahvisista kakkukupeista, joiden pohjiin olen tehnyt reiän ja laittanut jouluvalosarjan.


Nurkassa nököttää tytön itse tekemä keppihevonen ja naulakossa roikkuva kassi on minun ompelema.


Taso on Ikeasta, samoin tauluhylly. Taulun päällä olevassa kuvassa on huoneen ihana asukas, lempiponinsa selässä. 



6 kommenttia:

  1. Ihana heppa hullun huone - tulee ihan omat koulu/heppa ajat mieleen. Econ tapetti myös kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vanilija. Minusta on tullut heppahullu vasta aikuisiällä, tytön harrastuksen myötä.

      Poista
  2. Kiva huone:)! Ihanat nuo tekemäsi koristevalot!

    VastaaPoista
  3. Mukava huone koululaiselle :) Muistan omilta ala-asteajoilta sen, että mun huone oli vuorattu lattiasta kattoon Spice Girls julistella :D Tämä on siis paljon parempi ;) Mä niin kovasti odottelen että se uusi koti löytyisi ja pääsisin myös laittamaan lapsille huoneita, meillä käy tässä asunnossa tila niin ahtaaksi että mitään selkeää ei ole pystynyt suunnittelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun huone oli vuorattu Ne Kids on the Blockin julisteilla :) Pidetään peukkuja, että löydätte pian uuden ihanan kodin.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...